duminică, 12 mai 2013

Cuirasatul Bismarck produs de Amati - Numerele 101-110


Seria de ambarcatiuni continua si in numarul 110 cu inca doua bucati injectate din plastic si o placa din alama cu piese fotodecupate, piese ce folosesc tot pentu ambarcatiuni.
Numarul 108 aduce cu el alte piese necesare realizarii cosului, dar am lipit doar partea superioara cosului si am ramas pe ganduri daca sa inlocuiesc imitatiile de tevi cu tevi metalice sau sa le las din plastic si sa imit gaura cu ceva vopsea neagra. Numarul 109 aduce cu el doua barci din plastic injectat si fotodecupajele cu piesele ce completeaza constructia barcilor.
La numarul 107 apar primele piese din plastic care formeaza cosul. O alta multime de piese necesare celor doua hangare, aflate la babordul si la tribordul cosului, se afla pe placuta fotodecupata ce insoteste numarul. Nu am folosit inca fotodecupalele pentru ca n-am terminat de cituit cele doua hangare. Am lipit cele doua jumatati ale cosului si m-am oprit aici caci timpul liber s-a epuizat. Am omis sa scriu ca revista s-a scumpit cu un leu.


Numarul 106 contine trei corpuri de ambarcatiuni injectate din plastic si o placa din alama fotodecupata ce contine parti de suprastructura pentru doua dintre cele trei barci. (si eu iar n-am lucrat la Bismarck)
Doua placi din alama fotodecupata sunt cele ce sustin piesele numarului 105. Pe una dintre placi se afla stalpii balustradelor puntii si pe cealalta fatadele celor doua hangare laterale ce gazduiau hidroavioanele Arado si alte o multime de piese marunte.

Numarul 104 continua seria de piese care formeaza puntea, dar aduce cu el si o placa din alama fotodecupata. Piesele sunt de buna calitate. Din pacate timpul liber a lipsit cu desavarsire asa ca lucrarea n-a mai avansat.
Seria segmentelor de punte continua in numerele 102 si 103. Numarul 102 mai contine fotodecupajul pentru barbeta inceputa la numarul 101 si inca un sablon necesar trasarii locurilor unde vor veni balustradele. Numarul 103 mai contine o bucata de placaj decupata cu laser cu peretii care imbraca hangarele laterale ale avioanelor Arado. 


Primul numar ce depaseste suta aduce cu el ceva chestii complicate. Numarul 101 vine cu o planse cu puntea trasata la intervale egale, cu doua bucati de punte (partea din prova) si cu o bucata de "MDF"cu diverse piese decupate cu laser. Una dinter barbete, confectionata din piesele confectionate venite odata cu acest numar, urmeaza a fi imbracata cu fotodecupaje.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu