duminică, 25 octombrie 2015

Knight Templar - Andrea Miniatures - 54 mm

Kitul figurinei a ajuns la mine pentru a fi montat si vopsit. 
Istoria acestui kit este trista. A fost cumparat de Eduard (Eddie) Olaru cu intentia de a fi finalizat si facut cadou viitoarei lui sotii. Edi s-a stins inainte de as putea tine promisiunea. M-am oferit sa-i duc promisiunea la bun sfarsit mai ales ca fata a dorit mult sa aiba aceasta figurina. 
Figurina a ajuns la mine fara cutie si fara instructiunile de montaj, dar find o figurina de la Andrea Miniatures a fost usor sa gasesc referinte pe net.



Figurina este turnata din metal alb cu detaliile foarte bine evidentiate.
Pentru inceput am asamblat mantia si piciorul stang. Pentru lipituri am folosit rasina epoxi.


Dupa ce lipiturile au devenit ferme am grunduit piesele. Am lasat zalele la culoarea metalului. Pe zona zalelor voi face doar o spalare cu negru.




Am folosit grund alb pentru fata si mantie si gri pentru haina.
In cea de-a treia zi am inceput vopsitea efectiva a pieselor, pentru inceput folosind culorile de baza.



Am inceput sa dau forma picturii dand umbre si lumini. Mai este destul de lucru la fata, scut, curele, steag, etc. dar am depasit deja 50% din ceea ce aveam de facut la figurin.
Fireste ca cea mai mare bataie de cap o voi avea la realizarea ochilor. Pentru moment va trebui sa-i refac.


Lucrarea a fost finalizata si a plecat in colectia Brandusei impreuna cu cele doua finalizate de Catalin Balta.

Si figurina "Knight" la final:





Si cele trei figurine impreuna cu Eddie la cea de-a saptea editie a Salonului National de Modelism Militar  20 septembrie  - 24 octombrie 2015:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu