miercuri, 20 iulie 2011

Prinz Eugen

Lucrarea este un kit Revell, mai exact Prinz Eugen, scara 1:720. si este o realizare mai veche pe care n-am prezentat-o decat intr-o expozitie care a durat doua zile si care a avut loc cu cativa ani in urma. Mi-am reamintit de ea cu ocazia prezentarii produselor Revell intr-unul dintre magazinele Diverta, prezentare care a facut deliciul copiilor. Prezentarea a fost gen atelier de lucru si la final doi dintre copii au plecat acasa, fiecare, cu cate o macheta.Unul cu macheta construita in cadrul atelierului si cel de-al doilea cu un kit de avion care avea lipici, vopsele si pensula.
Cand pregateam respectiva prezentare - atelier mi-am amintit ca  nava n-avea un suport de prezentare asa ca am confectionat unul, repede, din materialele pe care le aveam la indemana si pregatite pentru astfel de suporti.

2 comentarii:

  1. Tinand cont de scara mica si de faptul ca-i construit probabil, mai mult sau mai putin ''din cutie'', crucisatorul teuton arata fain !
    Dar, Ursul este cel mai mult impresionat, de sezatoarea modelistica pe care ai facut-o pentru prichindei !
    Acela a fost cu adevarat un gest minunat, daca macar unul sau doi dintre mititeii prezenti, au fost inoculati cu ''nobilul virus'', atunci aceasta laudabila initiativa si-a atins pe deplin scopul.
    Daca evenimentul se va repeta... poate ca Ursul ar trebui sa-si puna si el blanita la bataie. Intr-un fel sau altul.
    Felicitari maxime, Jupane !

    Grizzlea

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, batrane urs, pentru felicitari.
    Cat despre actiunea cu pricina, picii au fost extraordinari si m-asi bucura daca dilerii Revell din Romania m-ar mai invita la astfel de actiuni.

    RăspundețiȘtergere