duminică, 18 decembrie 2011

Suportul primit de la un Stimabil Frate

          Stimabile Jupan, vineri 16.12.2011, suportul primit de la matale, si-a indeplinit cu prisosinta menirea ! Datorita lui, in acele ceasuri, ai fost cu adevarat alaturi de un anume Urs : 

Suportul unui Stimabil Frate


Gestul tau, va ramane pentru totdeauna, intre amintirile pretioase ale Blanosului Urs.
       Multumesc, Onorabile, te imbratisez !
                      
                                                           ***

        Pe ecranul din spatele suportului matale, postament ce a inobilat modesta mea macheta (Sd.Kfz.232(8rad)), a fost afisat efectul vizual compozit de mai jos, ce a incercat sa demonstreze practic, unele dintre temele ce au fost prezentate in prelegerea mea :





5 comentarii:

  1. Sa inteleg ca suportul a fost folosit in ziua cu pricina in cadrul unei dizerdatii academice?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur, blanosule, ca ai depasit ziua Z.
    Leule, suportul pe care l-am facut pentru Dragos a fost folosit doar pentru ca macheta blindatului sa nu salasuiasca direct pe masa si sa arate mai bine intr-un context in care se prezenta o lucrare in care, in cea mai mare parte este vorba despre machete.
    Ma bucur ca am avut ocazia sa citesc si prima si cea de-a doua varianta a lucrarii.
    Felicitari, Ursule!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Jupane.
    O lunga vreme a trecut, de cand Ursul nu s-a mai simtit linistit si fara (prea multe) griji.
    Si cu pofta de reintoarcere, inspre placerile modelistice...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am banuit eu. Banuiam si pentru ce e suportul.
    Felicitarile mele dr. blanos!!!

    RăspundețiȘtergere