vineri, 5 iulie 2013

1/32 (54mm) Romanian Pilot, 1944/1945 - R.B. Productions

Asa cum spune si titlul figurina reprezinta un pilot roman echipat ca in perioada 1944-1945. Figurina este un produs RB Productions si am primit-o in dar chiar de la Radu Brinzan (parintele acestei figurine ca si a celei reprezentandul pe Alexandru Serbanescu) cu ocazia vizitei acestuia la Bucuresti.

 Figurina a fost turnata din rasina:

si poate fi realizata in doua variante avand doua capete, unul cu cascheta si unul cu casca de pilot:
Spre deosebire de figurina ce-l reprezenta pe Serbanescu, aceasta figurina sta foarte bine la capitolul sculptura fizionomiile cat si micile detalii find mult mai bine executate.
Indicatiile de vopsire sunt foarte bine exemplificate pe o foaie A4 tiparita fata-verso:


Figurina este o figurina foarte frumoasa, simplu de montat, nu foarte dificil de vopsit si pe care mi-am dorit-o de cand a aparut.
Daca figurina cel reprezinta pe Serbanescu, cea care a ajuns la mine, a fost din prima serie de turnare, din ceea ce am vorbit cu Radu, se pare ca figurina pilotului roman care mi-a fost daruita este printre ultimile care vor mai exista din seria R.B. Productions.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu