duminică, 9 august 2015

Team building cu Ubisoft

In ultimii ani am tot participat pe la tot soiul de "spritz buildinguri" in care ba am tinut-o intr-o sedinta pana la sprit, ba ne-am jucat cu mingea diverse jocuri, ba am fost personaje in piese de treatru sau si mai rau am facut masinute Lego.
La P&G am facut o prezentare a ceea ce inseamna modelismul cu ramurile sale, asta acum cativa ani.
Ceva mai recent m-am jucat cu copii si machetele la Diverta

Si cu ani in urma, cam prin 1993 am facut prima demonstratie in public in cadrul expozitiei de prezentare a firmei Revell in Romania.



De data asta am fost solicitat pe post de instructor.
Nu stiu pe nimeni si nici nu cred ca a facut cineva, pana acum, navomodele de vitrina intr-o zi de team building.
M-am urnit de dimineata la drum ca sa ajung la 11:00 la Rucar.
Am baut o cafea cu Radu Nedea, am stabilit strategia dupa care am purces la treaba.

Prima sesiune a inceput cu doua filmulete cu tehnici de imitat lemnul si cu cateva fotografii cu lucrari de-ale mele in diverse stadii de lucru si am explicat cateva dintre tehnicile pe care le folosesc.



Gasca Ubisoft a prins extrem de repede cu ce se mananca navomodelismul exprimat in Kituri si ajutat din urma de vopsele si solutii la cheie.






Indicatiile pe care le-am dat au fost punctuale pentru ca si intrebarile au fost punctuale


Cele sapte echipe s-au comportat extraordinar!





Lucrarile au avut diverse stadii de dificultate si au fost trase la sorti. In urma loteriei unii au avut parte de lucrari mai usoare si altii  de lucrari grele.
Ca instructor, nu m-am putut gandi ca este posibil ca unele lucrari sa fie terminate pana la finalul celor sase ore de "navomodelism".

O tehnica foarte des folosita la pictarea figurinelor cu vopsele acrilice este uscarea rapida a vopselelor folosind uscatorul de par:



U













Echipa a fost deosebit de motivata si atrasa de subiect la maxim motiv pentru care si prestatia modelistilor mai mult decat incepatori a fost la cel mai inalt nivel.

Usor, usor fiecare lucrare a inceput sa prinda contur








Sesiunea de nanomodelism kituri s-a incheiat pe la 18:30, doua nave erau gata si restul erau destul de avansate.
A fost o zi pe care mi-a placut s-o petrec impreuna cu niste oameni care, chiar daca nu vor deveninavomodelisti, si-au dat toata silinta sa scoata lucrari de calitate.
Cea mai mare surpriza a fost sa constat ca drakarul pe care eu l-am facut intr-o sptamana se putea face intr-o singura zi.
Un gand bun pentru minunata gasca alaturi de care mi-am petrecut o minunata zi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu