joi, 15 septembrie 2011

Artilrtie germana - WW2

Fiind intr-o anumita periada a vietii mele modelistice amator de diverse piese de artilerie,  am achizitionat de pe siteul revell.ro kitul din imagine.
Kitul este impartit in doua parti. Una reprezentand tunul in pozitie de tragere si cu servantii de rigoare si o parte reprezentand tunul cu intreg atelajul si servantii in pozitie de mars. Tunul este un tun de camp Howitzer de 10,5 cm.
Am ales sa fac partea cu tunul de 10,5 cm pregatit de tragere incropind pentru asta o mica diorama.

Ca majoritatea celor ce produc figurine la scara 1:72, si figurinele din acest set sunt injectate din plastic de galeata insa unul ceva mai bun decat cel al celor de la Zvezda sai Italeii, de exemplu.Ceva mai bun pentru ca vopseaua adera la el ceva mai bine daca a fost bine degresat inainte de a incepe vopsirea.Ca si la alte lucrari de-ale mele din ultima perioada, atat vopselele cat si celelalte zemuri folosite poarta marca Vallejo.Iarba este covor de iarba de la Noch si in plus am mai folosit trei butoaie dela Italeri dintre care am modificat unul si am pus "apa" in el, tot de la Italeri fiind si obstacolul antitanc.






Un comentariu:

  1. Hopaa...

    Jupane, spre rusinea mea, habar nu am avut ca matale ai pohtit sa te dedulcesti si la ''braillescale'' !
    Adevarul este ca acest kit Revell, reprezinta poate unul dintre cele mai frumoase seturi de figurine, pe care ei le-au editat in 1/72. Pacat doar, ca au ales ca material pentru turnare, acel jegos plastic moale ''de galeata'':

    http://www.plasticsoldierreview.com/Review.aspx?id=443

    Asa cum ai spus si matale, in set sunt date DOUA obuziere de 105mm, LeFH-18. Cel pe care cu dragalasenie l-ai modelit, in pozitie de baterie, cu echipajul aferent... si inca unul, in tren de mars cu un cheson hipo-tractat si deasemenea, CU ECHIPAJUL AFERENT !

    O nota de subsol interesanta, despre istoria acestui kit:
    Revell a COPIAT de fapt, DOUA superbe kituri PREISER turnate in plastic solid (polistiren), dar din pacate (pentru braillisti si din fericire pentru trenulisti)... in scara 1/87 :

    http://www.plasticsoldierreview.com/Review.aspx?id=1682

    http://www.plasticsoldierreview.com/Review.aspx?id=777

    Fain Jupane, sa ne mai speli ochii, cu asemenea bunatati !

    RăspundețiȘtergere