marți, 13 septembrie 2011

Fantezie

      Asa cum spune si titlul este vorba despre o fantezie, o bucata de taram in care orice este posibil si magia se afla la loc de cinste. Lucrarea nu face parte din genul de lucrari pe care le abordez de obicei.
     Daca este sa judec dupa figurina, scara lucrarii este 28mm, magul facand parte dintru-n joc la 28mm produs de catre firma Zvezda si este stiren. Desi face parte din joc nu poate fi achizitionat decat separat. L-am cumparat direct de la Parcmodels. Dragonul ce sta pe craniu a suferit usoare modificari atat la bot cat si la pozitia capului. Ansamblul se gasea pe undeva pe litoral, este din rasina si l-am primit de la Lucian Milosan din Mangalia. 
       Am folosit pe post de iarba covor de iarba de la Noch.
      Partea de intrare in pestera cu stanca pe care sta magul au fost realizate din comatex imbracat in rasina epoxidica, textura fiind realizata cu o piatra colturoasa. Pentru realizarea copacilor rupti, am folosit ... copacai. 
      Pentru vopsire am folosit doar culori acrilice (Vallejo si Agama) aplicate doar la pensula. Pe ici pe colo am folosit si ceva prafuri de la Vallejo.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu